e-faktura Sądeckich WodociągówTo już możliwe. Wystarczy, że przejdziesz na e-fakturę Sądeckich Wodociągów. Specjalnie dla naszych Klientów uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-bok). To łatwe i wygodne rozwiązanie, na pewno bardziej przyjazne dla domowego budżetu. 

Usługa ta daje możliwość podzielenia dotychczasowej faktury na trzy. Regularne, ale częstsze płatności mniej obciążają domowy budżet – mówi Grzegorz Górka, kierownik działu sprzedaży Sądeckich Wodociągów.

Wystarczy wejść na stronę swns.pl, kliknąć ikonkę e-bok i zarejestrować się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (proces rejestracji trwa do dwóch dni roboczych – Klient otrzymuje e-mail od Administratora, że usługa została aktywowana). Następnie wybrać opcję miesięcznych rozliczeń w zakładce sprawy.

Korzystając z e-boka zyskujesz m.in.:

  • szybki dostęp do informacji związanych z rozliczeniami,
  • bieżące informacje o awariach i planowych wyłączeniach wody,
  • powiadomienie o ewentualnym wycieku w instalacji wewnętrznej (dla Klientów, którzy mają nakładkę radiową na wodomierzu).

Z e-boka korzysta już ponad 1000 osób. Zapisz się i Ty.

Dodatkowe informacje pod numerami telefonów (18) 41 41 228 lub (18) 41 41 216.

*Mieszkańcy spółdzielni, wspólnot czy STBSu rozliczani są miesięcznie przez administratora budynków. Administratorzy w większości korzystają z ekologicznego rozliczania, jakim jest e-bok.
(materiał promocyjny)
Reklama