Strona główna Wiadomości

Sądeckie Wodociągi uruchomiły Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

e-BOK

Spółka Sądeckie Wodociągi zachęca do korzystania Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK). Aby mieć dostęp do swoich rachunków poprzez komputer czy smartfon, trzeba jednak pofatygować się osobiście do siedziby firmy przy ul. Wincentego Pola.

– E-BOK to szybki i wygodny dostęp z dowolnego miejsca i w każdej chwili do swoich rachunków, umów, włącznie z wizualizacją graficzną tych rachunków. Klient sam może nam podawać odczyty wodomierza, ma kalendarz płatności, może też prowadzić korespondencję ze spółką przez komunikator – zachwala Józef Ciuła, wiceprezes Sądeckich Wodociągów.

Spółka przekonuje, że „wystarczy tylko raz przyjść do siedziby przedsiębiorstwa (ul. Wincentego Pola 22 w Nowym Sączu, Biuro Obsługi Klienta – pokój nr 2 lub 3), żeby uruchomić usługę”.

Klienci indywidualni spółki, którzy zdecydują się na dostęp do e-BOK, automatycznie rezygnują z otrzymywania faktur papierowych pocztą i wyrażają zgodę na fakturę elektroniczną.

(JO)