Strona główna Wiadomości

W niedzielę wybory. Ostatnie apele kandydatów

21 października wybieramy prezydenta Nowego Sącza i Radę Miasta. Kandydaci wygłaszają ostatnie apele i podziękowania. O czym mówią w ostatnim dniu kampanii wyborczej kandydaci na prezydenta miasta?

Małgorzata Belska KWW Małgorzata Belska, Lucjan Stępień Nowy Sącz na Nowo: „21 października wybierzemy przyszłość dla Nowego Sącza. Przyszłość na najbliższe 5 lat. Mam głowę pełną pomysłów. Jestem pełna energii. Za 5 lat będę miała dopiero 46 lat. Jestem gotowa, aby stanąć do służby na rzecz mojego miasta i jego mieszkańców!”.

Krzysztof Głuc KWW Krzysztofa Głuca „Wybieram Nowy Sącz” na fanpage zamieścił materiał telewizji TVN m.in. z jego wypowiedziami, poświęcony kontrkandydatce na prezydenta. 

Jerzy Gwiżdż KWW Jerzego Gwiżdża Samorządny Nowy Sącz zamieszcza na swoim fanpage wywiad w jednej z lokalnej NTV. „Ja sondażami się nie przejmuję, przejmuję się tym jak będzie wyglądał Nowy Sącz i poważnie traktuje wyborców”. 

Ludomir Handzel KWW Koalicja Nowosądecka Ludomira Handzla w kuchni, przy śniadaniu, podziękował swoim zwolennikom: „Od jutra cisza wyborcza, kończymy ten etap kampanii. Dziękuję bardzo za wszystkie rozmowy, za wszystkie nasze kontakty, uśmiechy, za każdą podaną dłoń. Doceniam to i będę o tym pamiętał. Dziękuję bardzo i życzę miłego weekendu. Zapraszam w niedzielę do urn wyborczych”.

Iwona Mularczyk KW Prawo i Sprawiedliwość kampanię podsumowała na briefingu: „Bardzo dziękuję ministrom za przyjazd do Nowego Sącza, za to, że chcieli wysłuchać, jakie mamy potrzeby miasta. Wiem, że wiele z tych potrzeb, wiele z rozwiązań można uzyskać dzięki dobrej współpracy z rządem”.

Rafał Skąpski KKW SLD Lewica Razem: „Panie i Panowie, Szanowni Wyborcy, niedługo zamilkniemy czekając na poniedziałkowy ranek, na wieści z komisji wyborczej.Starałem się Państwu nie narzucać nachalną reklamą wyborczą. Szanuję Państwa poczucie estetyki, a w naszym sztabie szanujemy też pieniądze”.

Leszek Zegzda KKW Platforma.Nowoczesna Koalicja Obywatelska zakończył cykl wycieczek rowerowych i relacji na żywo: „Walka jeśli chodzi o banery i ilość bilbordów to jakieś kompletne szaleństwo i niektórzy zwyczajnie przesadzili, także finansowo (…) Kampania nie była aż tak brutalna chociaż miała elementy manipulacji”.

(JO)

Reklama