W styczniu na parkingach wybranych sklepów Kaufland pojawią się mobilne punkty badań mammograficznych. Mammobusy zaparkują również w miastach województwa małopolskiego – m.in. w Krakowie, Oświęcimiu i Tarnowie. Z bezpłatnej mammografii w ramach Programu Profilaktyki Raka Piersi mogą skorzystać panie w wieku od 45 do 74 lat.
Kraków, Nowy Sącz, Oświęcim oraz Tarnów to miasta, w których już w styczniu na parkingach sklepów Kaufland zawitają mammobusy.
Do bezpłatnych badań mogą przystąpić panie w wieku od 45 do 74 lat (przy określeniu wieku decyduje rok urodzenia), które posiadają ubezpieczenie i w ciągu ostatnich 24 miesięcy nie korzystały z bezpłatnej mammografii.
Aby zapisać się na badanie, należy zadzwonić pod numer 58 767 34 44 (Geneva Trust). Szczegółowy „rozkład jazdy” mammobusów dostępny jest na stronie: Zaangażowanie społeczne | Kaufland.
W 2024 r. mammobusy zaparkowały na parkingach sklepów Kaufland ponad 1200 razy, a z możliwości badania skorzystało prawie 77 000 kobiet. W 2025 r. sieć ponownie zachęca do odwiedzania mammobusów, które pojawią się przy wybranych marketach Kaufland. Mobilne punkty badań zaparkują w styczniu w blisko 100 lokalizacjach.
LOKALIZACJE (PARKINGI PRZY SKLEPACH KAUFLAND):
- 10.01.2025 – Kraków, ul. Osiedle Kombatantów 16a – Geneva Trust
- 14.01.2025 – Oświęcim, ul. Królowej Jadwigi 11 – Geneva Trust
- 16.12.2024 – Kraków, ul. Ćwiklińskiej 14 – Geneva Trust
- 17.01.2025 – Nowy Sącz, ul. bulwar Narwiku 22 – Geneva Trust
- 22-23.01.2025 – Tarnów, ul. Lwowska 63 – Geneva Trust
INFORMACJA O KAUFLAND
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 250 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.
materiał nadesłany przez Biuro Prasowe Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. j.