To już możliwe. Wystarczy, że przejdziesz na e-fakturę Sądeckich Wodociągów. Specjalnie dla naszych Klientów uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-bok). To łatwe i wygodne rozwiązanie, na pewno bardziej przyjazne dla domowego budżetu.
– Usługa ta daje możliwość podzielenia dotychczasowej faktury na trzy. Regularne, ale częstsze płatności mniej obciążają domowy budżet – mówi Grzegorz Górka, kierownik działu sprzedaży Sądeckich Wodociągów.
Wystarczy wejść na stronę swns.pl, kliknąć ikonkę e-bok i zarejestrować się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (proces rejestracji trwa do dwóch dni roboczych – Klient otrzymuje e-mail od Administratora, że usługa została aktywowana). Następnie wybrać opcję miesięcznych rozliczeń w zakładce sprawy.
Korzystając z e-boka zyskujesz m.in.:
- szybki dostęp do informacji związanych z rozliczeniami,
- bieżące informacje o awariach i planowych wyłączeniach wody,
- powiadomienie o ewentualnym wycieku w instalacji wewnętrznej (dla Klientów, którzy mają nakładkę radiową na wodomierzu).
Z e-boka korzysta już ponad 1000 osób. Zapisz się i Ty.
Dodatkowe informacje pod numerami telefonów (18) 41 41 228 lub (18) 41 41 216.
*Mieszkańcy spółdzielni, wspólnot czy STBSu rozliczani są miesięcznie przez administratora budynków. Administratorzy w większości korzystają z ekologicznego rozliczania, jakim jest e-bok.
(materiał promocyjny)
Reklama


![Decyzja środowiskowa dla przebudowy DK75 (Sądeczanki) w części uchylona i w części utrzymana [AKTUALIZACJA] GDOŚ uchylenie w części decyzji środowiskowej dla Sądeczanki](https://twojsacz.pl/wp-content/uploads/2025/12/gdos_uchylenie_sadecznka-100x75.jpg)
![Pierwszy odcinek modernizowanej linii kolejowej 104 gotowy. [Rabka Zaryte odjazdy pociągów] Uroczysty przejazd pociągiem retro do Rabki Zaryte z okazji wznowienia połączeń](https://twojsacz.pl/wp-content/uploads/2025/12/uroczysty_przejazd_pociagiem_retro_do_Rabki_Zaryte-100x75.jpg)
