
FlixBus, lider branży travel-tech, ogłosił wyjątkową promocję na bilety. Klienci, którzy zarezerwują swój przejazd z co najmniej 10-dniowym wyprzedzeniem w okresie od 6 marca do 5 kwietnia 2025 roku na krajowe połączenia, zapłacą jedynie 19,99 zł. Bilety na trasach zagranicznych np. do Berlina, Pragi, Bratysławy, Wiednia czy Budapesztu, dostępne są w cenie od 69,99 zł. W czasie trwania promocji FlixBus oferuje pasażerom blisko 400 bezpośrednich połączeń w 22 krajach.
Limitowana oferta na bilety przewoźnika
FlixBus ogłosił limitowaną ofertę na swoje połączenia krajowe i międzynarodowe. W okresie od 6 marca do 5 kwietnia 2025 roku bilety na przejazdy FlixBusa po Polsce kosztują jedynie 19,99 zł lub 39,99 zł, w zależności od popularności danej trasy. Ceny biletów na połączenia międzynarodowe rozpoczynają się od 69,99 zł, a w przypadku dłuższych tras (powyżej 700 kilometrów) wynoszą 149,99 zł. Liczba biletów objętych promocją jest ograniczona.
Uważnie obserwujemy zmieniające się trendy w podróżowaniu. Pasażerowie coraz częściej planują swoje wyjazdy z niewielkim wyprzedzeniem i jednocześnie szukają przy tym atrakcyjnych cen biletów. Już teraz dostosowujemy nasz system cenowy do tych potrzeb, wprowadzając nowe, niższe poziomy cenowe, ale na wiosnę postanowiliśmy wyjść do klientów z wyjątkową ofertą. Wraz z nadejściem cieplejszych dni wiele osób decyduje się na spontaniczne wyjazdy, a nasza promocja to świetna okazja, by podróżować jeszcze więcej jeszcze taniej – mówi Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBusa w Europie Wschodniej.
Przykładowe destynacje międzynarodowe z Polski za 69,99 zł:
- Berlin
- Praga
- Budapeszt
- Wiedeń
- oraz wiele więcej
Przykładowe destynacje międzynarodowe z Polski za 149,99 zł:
- Amsterdam
- Bruksela
- Paryż
- Mediolan
- oraz wiele więcej
Wiosenna siatka połączeń
W czasie promocji FlixBus oferuje pasażerom bezpośrednie połączenia z Polski do blisko 400 miast w 22 krajach. Krajowa siatka połączeń obejmuje blisko 100 miast, zarówno największe aglomeracje, jak i mniejsze z ograniczoną liczbą połączeń międzymiastowych. Osoby planujące dalsze podróże mogą skorzystać z promocji i dotrzeć w jeszcze atrakcyjniejszej cenie do 7 największych lotnisk w Polsce oraz wybranych portów lotniczych za granicą. Dodatkowo, pasażerowie mogą bezpłatnie przewieźć bagaż rejestrowany do 20 kg oraz podręczny do 7 kg.
Nowoczesność przewozów autobusowych
Z początkiem marca FlixBus, umożliwia zabranie ze sobą roweru. Aby to zrobić, wystarczy dodać swój jednoślad w zakładce „Pasażerowie” podczas dokonywania rezerwacji przejazdu. Autobusy FlixBusa są wyposażone w specjalne bagażniki rowerowe zamontowane na tyle pojazdów. W przypadku, gdy dana trasa nie jest obsługiwana przez autobus z bagażnikiem, można dokupić bagaż specjalny podczas rezerwacji. Wtedy rower zostanie przewieziony w luku bagażowym w specjalnym pokrowcu.
W zeszłym roku flotę FlixBusa zasiliło blisko 100 nowych autobusów, które wyjechały na regularne linie krajowe oraz międzynarodowe. Nowe pojazdy to nie tylko większy komfort dla podróżujących, ale również wyższy poziom bezpieczeństwa na drogach. Autobusy są wyposażone w najnowsze systemy bezpieczeństwa oraz technologie informujące o potencjalnych zagrożeniach na drodze, które wspierają kierowców w codziennej pracy. Standardem autobusów FlixBusa są zwiększone miejsce na nogi, darmowe Wi-Fi, gniazda ładujące pod każdym fotelem oraz toaleta na pokładzie. Dodatkowo pasażerowie mogą śledzić lokalizację swojego autobusu w czasie rzeczywistym, uzyskując jeszcze więcej informacji o aktualnym przejeździe.
O Flix
Flix zmienia oblicze transportu zbiorowego, oferując zrównoważone i przystępne cenowo rozwiązania dalekobieżnych podróży autobusowych i kolejowych w ponad 40 krajach na czterech kontynentach pod markami FlixBus, FlixTrain, Kamil Koç i Greyhound. Dzięki modelowi asset-light i innowacyjnej platformie technologicznej Flix, od swojego startu w 2013 roku, szybko osiągnął pozycję lidera rynku dalekobieżnych przewozów autobusowych w Europie, Ameryce Północnej i Turcji, a teraz dynamicznie rozwija się w Ameryce Południowej i Indiach.
W odpowiedzi na rosnącą świadomość ekologiczną Flix dąży do osiągnięcia neutralności emisyjnej w Europie do 2040 roku, a globalnie do 2050 roku. W celu monitorowania postępów w ramach uznanych naukowych standardów, firma wyznaczyła krótkoterminowe cele redukcji emisji w ramach inicjatywy Science Based Targets.
Flix zarządza działalnością komercyjną, w tym planowaniem siatki połączeń, ustalaniem cen, kontrolą operacyjną, marketingiem, sprzedażą, zarządzaniem jakością i rozwojem produktów opartym na danych. Codzienne operacje są realizowane przez zaufanych partnerów Flixa. Innowacyjne połączenie technologii Flixa i platformy sprzedażowej z tradycyjnym transportem pasażerskim przekształciło europejski start-up w globalnie rozwijającą się firmę travel-tech.
materiał przygotowany przez Biuro Prasowe FlixBus