Reklama

Wyobraź sobie sytuację, że jesteś na branżowym evencie i czekasz na spory napływ potencjalnych Klientów, którzy tłumnie wybrali się na tego typu wydarzenie. Twoje stanowisko jest już gotowe. Tak samo, jak Twoi pracownicy. Tymczasem zdecydowana większość zebranych tam gości regularnie i bez zastanowienia mija przygotowane przez Ciebie stoisko eventowe. I niekoniecznie oznacza to, że Twoja konkurencja w sposób naturalny przyciąga uwagę zdecydowanie większej ilości osób. Coś nie tak może być z Twoim stanowiskiem. Prawdopodobnie brakuje na nim mocno wyróżniających się elementów identyfikacji wizualnej. Nie bez przyczyny mówi się o tym, że ich zastosowanie na mobilnych punktach promocyjnych to swego rodzaju marketingowy dream team. W tym artykule podpowiemy Ci dlaczego. Przeczytaj uważnie i stań się ekspertem we własnej branży.

Zobacz co możesz zrobić, żeby Twoje stanowisko targowe było kreatywne

Sekretem przygotowania idealnego stanowiska na branżowe wydarzenia jest uwzględnienie kilku niezwykle istotnych aspektów. Po pierwsze tego typu stoisko powinno być funkcjonalne. Tak, żebyś podczas prezentacji usługi bądź też produktu mógł aktywnie ujawniać największe korzyści, jakie płyną ze współpracy z Twoją firmą. To kwestia praktyczna, natomiast równie istotna będzie kwestia wizualna. Nie od dzisiaj wiadomo, że potencjalni Klienci wprost uwielbiają kupować wzrokiem. To co estetyczne i piękne na pierwszy rzut oka z całą pewnością wyróżni się na tle zauważalnie mniej atrakcyjnych alternatyw. Co więcej, obowiązuje tutaj marketingowa zasada pięciu sekund. Właśnie tyle czasu średnio spędza Klient na podjęciu ważnej decyzji konsumenckiej. W uproszczeniu: jeśli przygotowane przez Ciebie stanowisko na branżowy event błyskawicznie nie przykuje uwagi gości, możesz bezpowrotnie utracić szansę na pozyskanie nowego kontrahenta. A jeżeli jedna osoba przez taki aspekt zdecyduje się na odrzucenie Twojej firmy, kolejne będą wyłącznie kwestią czasu.

Umiejętne wykorzystanie identyfikacji wizualnej to klucz do skuteczności stoiska

Chcąc skutecznie przestrzegać wyżej wymienionych niepisanych zasad, warto zdecydować się na stoiska targowe od qubesystem.pl rozwiązania zaprojektowane przez niezwykle doświadczoną firmę Omega System od wielu lat cieszą się ogromną popularnością i równie dużą efektywnością działania. Zamawiając projekt u takich specjalistów można być pewnym, że będzie on nawiązaniem do aktualnie obowiązujących standardów pod względem funkcjonalności oraz estetyki. Omega System doskonale radzi sobie z wykorzystywaniem elementów identyfikacji wizualnej w każdym, indywidualnym projekcie. Dzięki temu stanowisko jest odpowiednio wyposażone w logo, hasła promocyjne, brandowe barwy oraz fonty. Całość sprawia wrażenie spójnej kompozycji, która wręcz idealnie wpisuje się w charakter tego typu wydarzeń. To właśnie przez takie szczegóły punkty firmowe będą rzucały się w oczy każdego potencjalnego Klienta. Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Umiejętne wykorzystanie identyfikacji wizualnej marki w projekcie stoiska na branżowy event sprawi, że skutecznie wyróżnisz się na tle monotematycznej konkurencji. W końcu nikt inny nie będzie posiadał Twojego logo czy innych wcześniej wymienionych elementów.
(materiał promocyjny)
Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj