Strona główna Z kraju

Kaufland świętuje zbliżające się otwarcie 250. sklepu. Rusza kampania z nagrodami dla klientów

Reklama
kampania Kaufland card tu wszystko mam

Kaufland rośnie w siłę – sieć już niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Celebrację uświetnia specjalnie przygotowana na tę okazję kampania „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników, w której pojawią się liczne atrakcyjne oferty oraz konkursy dla klientów. Na zwycięzców czekają bony na zakupy i nagrody pieniężne.

Ekspansja jest jednym z kluczowych elementów strategii rozwoju sieci Kaufland. Obecnie w Polsce firma posiada 247 sklepów. W ostatnich miesiącach nowe placówki otwarto w Gdyni (trzeci sklep w tym mieście), a także w Warszawie przy ul. Górczewskiej (ósmy market w stolicy). Sieć nie zwalnia tempa i jeszcze tej jesieni otworzy dla klientów sklepy w Rumi oraz w Mikołowie. Natomiast na początku grudnia w Bielsku-Białej pierwszych klientów przyjmie 250. placówka sieci.

Reklama

Okrągła liczba sklepów Kaufland w Polsce to nie tylko powód do wspólnego świętowania razem z klientami, ale również okazja do przypomnienia wartości, jakimi Kaufland kieruje się, odpowiadając na potrzeby klientów i przygotowując dla nich ofertę. Są to: atrakcyjne ceny, szeroki wybór jak w hipermarkecie, wyjątkowa świeżość artykułów spożywczych oraz specjalne oferty dla stałych klientów w ramach programu lojalnościowego Kaufland Card. Do tych wartości nawiązuje kampania „Tu wszystko mam!”, która ruszyła 9 października i jest widoczna w POS, mediach społecznościowych, jak również w telewizji, VOD oraz w radiu.

Głównym przekazem kampanii są korzyści, jakie Kaufland oferuje konsumentom na co dzień, do czego nawiązuje hasło „Tu wszystko mam!”. W materiałach wizualnych bohaterami są realni pracownicy Kaufland zaproszeni do udziału w projekcie. W ten sposób przy okazji wyróżniamy załogę naszej firmy, ponieważ to dzięki zaangażowaniu pracowników możemy się rozwijać i świętować zbliżające się otwarcie 250. marketu w Polsce – mówi Agnieszka Głowacka, dyrektor Działu Kampanii Marketingowych w Kaufland Polska.

W trakcie kampanii nie zabraknie licznych niespodzianek dla klientów – ofert specjalnych i kuponów w aplikacji Kaufland Card. Każdego tygodnia aż do 13 listopada do wygrania będzie 250 nagród, w tym m.in. vouchery na zakupy o wartości od 1 000 do 10 000 złotych i nagroda pieniężna w wysokości 25 000 zł.

Więcej informacji na temat kampanii oraz szczegóły dotyczące konkursów można znaleźć na stronie 250 sklepów | Kaufland.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 247 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

materiał nadesłany przez Biuro Prasowe Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. j.
Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj