Strona główna Z kraju

Loteria dla użytkowników Kaufland Card

Reklama

Tysiące niespodzianek dla klientów: karty podarunkowe na zakupy w sklepach Kaufland i u partnerów sieci, karty paliwowe, a także trzy nagrody główne w postaci aut Škoda Octavia Combi – to pula nagród w loterii przygotowanej przez sieć z okazji pierwszej rocznicy wprowadzenia programu lojalnościowego Kaufland Card. W loterii będzie mógł wziąć udział każdy klient – wystarczy, że w dniach od 15 lutego do 13 marca zrobi zakupy z Kaufland Card i odbierze los.

Wprowadzony w marcu ubiegłego roku program lojalnościowy Kaufland Card odniósł ogromny sukces. W trakcie pierwszego roku swojego istnienia zgromadził aż 3,6 mln użytkowników. Program jest odpowiedzią firmy na potrzeby polskiego konsumenta w dobie rosnącej inflacji i stanowi dziś nieodłączny element codziennych zakupów klientów sieci, za każdym razem gwarantując atrakcyjne promocje i inne okazje do oszczędności. Użytkownicy Kaufland Card mają dostęp do ofert specjalnych, kuponów dopasowanych do osobistych preferencji zakupowych, a także mogą korzystać z ofert partnerów programu i oszczędzać nie tylko w Kauflandzie. Dodatkowo, korzystając z Kaufland Card w aplikacji, zyskują dostęp do opcji wygodnego tworzenia listy zakupów i wglądu w elektroniczne podsumowanie transakcji, a także akcji promocyjnych. Co więcej, wszyscy uczestnicy programu robiący zakupy z Kaufland Card zbierają punkty lojalnościowe, które mogą wymieniać na atrakcyjne kupony, zyskując tym samym jeszcze więcej korzyści.

Reklama

Urodzinowa loteria Kaufland Card

Z okazji pierwszej rocznicy programu sieć przygotowała urodzinową loterię z nagrodami – do wygrania jest 5000 e-kart podarunkowych o wartości 50 zł oraz 1000 kart podarunkowych o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Kaufland, 150 kart podarunkowych o wartości 150 zł na zakupy w sklepach CCC oraz HalfPrice, 150 kart paliwowych o wartości 150 zł do wykorzystania na stacjach paliw Orlen, a także trzy samochody Škoda Octavia Combi. Po każdej transakcji z Kaufland Card klient odbiera papierowy los – zdrapkę. Po zdrapaniu specjalnie oznaczonego prostokątnego pola można sprawdzić, czy dany los gwarantuje jedną z nagród natychmiastowych w postaci kart podarunkowych. To jeszcze nie wszystko, ponieważ każdy los-zdrapka uprawnia do udziału w losowaniu nagród głównych – samochodu lub kart podarunkowych na zakupy w sklepach sieci. Wystarczy zachować los-zdrapkę i zarejestrować podany na niej kod na stronie www.loteriakaufland.pl. Finalne losowanie odbędzie się 18 marca. Dodatkowo na odwrocie każdego z losów znajduje się niespodzianka – dwa kupony umożliwiające zakup dwóch produktów – croissanta lub czekolady w specjalnej, promocyjnej cenie. Kody ważne są od 15 lutego do 20 marca.

Jak dołączyć do programu Kaufland Card?

Do programu może dołączyć każda osoba pełnoletnia. Wystarczy pobrać aplikację Kaufland lub odebrać w markecie specjalną, wykonaną w 100% z materiału z recyklingu kartę, a następnie zarejestrować ją w sklepie lub online. Więcej informacji na temat Kaufland Card oraz szczegółowe instrukcje znajdują się na stronie internetowej.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 245 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

materiał nadesłany przez Biuro Prasowe Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. j.
Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj