
W kwietniu 2025 roku otwarta została zrewitalizowana lodziarnio-kawiarnia Grycan Café w Centrum Handlowym Trzy Korony w Nowym Sączu. Nowy standard lokalu to przestrzeń stworzona z myślą o spotkaniach i celebrowaniu codziennych chwil. Wystrój wnętrza łączy przywiązanie do tradycji i najwyższej jakości z nowoczesną aranżacją. W menu lodziarnio-kawiarni obok lodów, deserów lodowych, tortów, ciast i ciastek znajduje się rozbudowana oferta kawowa, do której nawiązuje nowe logo Grycan Café.
– Zależy nam, aby nasi Goście czuli się u nas jak najlepiej i spędzali czas w komfortowej, nowoczesnej atmosferze. Dlatego nasze nowe lodziarnio-kawiarnie łączą elegancję, ciepło i współczesny design, a menu jest jeszcze bogatsze i pełne inspirujących smaków. Stawiamy na wyjątkowe doznania – od wyśmienitych lodów i deserów po sezonowe nowości i doskonałą kawę, idealną na każdą porę dnia. Zapraszamy do wspólnego odkrywania nowych smaków i tworzenia wyjątkowych wspomnień! – mówi Małgorzata Grycan, współwłaścicielka sieci.
Wnętrza lodziarnio-kawiarni wyróżniają się jasną, ciepłą kolorystyką harmonizującą z naturalnym drewnem i kamiennymi elementami wystroju. Subtelne barwy kontrastują z klasyczną czernią, która podkreśla elegancki, kawiarniany charakter tego miejsca. Ważną rolę oferty kawowej odzwierciedla nowe logo Grycan Café wyeksponowane nad ladą. Nowoczesne ekrany i menuboardy prezentują bogate menu lokalu.
Przemyślany podział przestrzeni, ogródek, nastrojowe oświetlenie i klasyczne formy sprawiają, że lodziarni-kawiarnia sprzyja zarówno krótkim spotkaniom, jak i dłuższym rozmowom przy filiżance kawy. Duże znaczenie mają wygodne fotele, zielone rośliny oraz unikalny neon „Kochamy Desery”. Nie zabrakło też elementów nawiązujących do rodzinnej historii, jak archiwalne zdjęcia rodziny Grycanów. To połączenie ponadczasowego stylu z nowoczesnością galerii handlowych.
W Grycan Café można delektować się nie tylko lodami i deserami lodowymi, ale również ciastami i ciasteczkami z własnej pracowni cukierniczej, rurkami z bitą śmietaną, świeżymi sokami, koktajlami, autorskimi goframi z różnorodnymi dodatkami oraz deserami w słoiczkach
— z owocami, polewami i chrupiącymi orzeszkami.
Pierwsza lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym standardzie została otwarta 2023 roku w CH Promenada w Warszawie, a w 2024 i 2025 roku zrewitalizowano kolejnych dwadzieścia punktów. Lokale w odświeżonej odsłonie będą pojawiały się systematycznie, zarówno w nowych lokalizacjach, jak i w ramach rewitalizacji istniejących punktów.
Grycan – niezapomniany smak, tradycyjnie.
Marka Grycan to dzieło życia Elżbiety i Zbigniewa Grycanów, którzy korzystając z rodzinnych receptur produkują lody
i sorbety przywołujące niezapomniane smaki z dzieciństwa. W ciągu ponad 20 lat istnienia, firma rozwinęła największą rodzinną sieć lodziarnio-kawiarni w Polsce i została liderem rynku lodów familijnych. W ofercie marki Grycan znajdują się lody na śmietance, sorbety z owoców i lody wegańskie. Menu lodziarnio-kawiarni obejmuje również ciasta i torty z własnych pracowni cukierniczych, ręcznie zwijane rurki z bitą śmietaną, torty lodowo-bezowe, wypiekane na miejscu gofry, 100% soki z owoców, lemoniady i koktajle owocowe. Lokale oferują także szeroki wybór aromatycznych kaw parzonych z najwyższą starannością z wyjątkowej mieszanki ziaren Arabica i Robusta oraz rozgrzewające herbaty.
Grycan jest dziś najbardziej rozpoznawalną firmą rodzinną w Polsce. Od początku swojego istnienia prowadzona jest przez Elżbietę i Zbigniewa Grycanów, wraz z córką Małgorzatą, przy wsparciu córki Magdaleny.
Więcej informacji o marce Grycan można znaleźć na jej stronie internetowej oraz profilach społecznościowych.
nadesłane przez Agencję Solski Communications