
Czasy towarów sprzedawanych spod tzw. lady bezpowrotnie minęły. Dzisiejszy handel opiera się o efektywne eksponowanie wybranych przez Ciebie produktów. W innym wypadku nie mają one nawet szans wygenerować sprzedaży, jaka zaspokoiła by oczekiwania właścicieli najróżniejszych sklepów. Zastanawiasz się, jak możesz zadbać o swoją wystawą? Gwarantujemy, że nie jest to bardzo trudne zadanie. Tak na dobrą sprawę wystarczy przestrzegać kilku zasad, o których wspominamy w tym tekście. Pokażemy Ci też, jak dużą rolę odgrywają ekspozytory we współczesnym handlu. Przeczytaj artykuł z praktyczną wiedzą. Jesteśmy pewni, że znajdziesz tutaj ciekawe informacje!
Dobrze umieszczaj, lepiej sprzedawaj. Gdzie powinny stać ekspozytory?
Tak na dobrą sprawę, nowoczesne ekspozytory produktowe powinno się zaliczać do grupy reklam wizualnych. Oznacza to, że poziom ich skuteczności uzależniony jest nie tylko od designu, ale też od sposobu umiejscowienia konstrukcji w Twoim sklepie stacjonarnym. Jeżeli chcesz, żeby dana grupa produktów cieszyła się większym zainteresowaniem, po prostu zadbaj o ich ekspozycję w miejscu, gdzie potencjalna publiczność będzie największa. Potrzebujesz przykładów? Proszę bardzo – regał vis-a-vis wejścia głównego lub specjalna przestrzeń wygospodarowana bezpośrednio przy kasie sklepowej stanowią newralgiczne punkty charakterystyczne dla każdego lokalu. Nie oznacza to jednak, że inne umiejscowienie towaru eliminuje możliwość jego odpowiedniej prezentacji. W mniejszych bądź większych sklepach widać przecież dedykowane półki producentów, którym za wszelką cenę zależy na odpowiedniej ekspozycji asortymentu. Są to przeważnie wiodące marki z dużą konkurencją, ale nic przecież nie stoi na przeszkodzie, aby samodzielnie decydować o tym, które konkretnie produkty stają się „wyróżnione” w wybranym przez Ciebie okresie. Blokadą nie jest pomysł, lecz brak odpowiedniej realizacji. Na stronie internetowej https://veraco.pl/można więc znaleźć odpowiednio zaprojektowane ekspozytory produktów. Wybierz jedną z katalogowych opcji bądź pokuś się o indywidualny projekt. Do wyboru, do koloru.
Design ekspozytorów. Pomożemy Ci stworzyć najlepsze nośniki
Już kilka chwil wcześniej wywołaliśmy design ekspozytorów produktowych do tablicy. Czas więc nieco bardziej szczegółowo omówić ten temat. Przede wszystkim takie nośniki powinny być bardzo atrakcyjne dla oka potencjalnego Klienta. Nie wymyślaj tu jednak przysłowiowych cudów na kiju. Nadal chodzi o sprzedaż wybranych przedmiotów i nadal chodzi o skuteczne przykuwanie uwagi. Koniecznie wykorzystaj logo asortymentu, jaki poprzez dedykowany ekspozytor został bardziej wyróżniony w Twoim sklepie. Renomowani producenci tych nośników oferują rozwiązania już nie tylko uniwersalne, ale także dedykowane konkretnej marce. Kluczowa w większości przypadków okazuje się też być konstrukcja. Rekomendacje specjalistów w tym zakresie rozpoczynają się od uwydatnienia całości oferty w jednym miejscu, a kończą na swobodnym dostępie do produktu z punktu widzenia potencjalnych Klientów. Jeżeli chcesz, aby Twój ekspozytor rzeczywiście był maksymalnie efektywny, koniecznie przestrzegaj tych zasad.
(materiał promocyjny)