Z platformy e-BOK Sądeckich Wodociągów korzysta prawie 3500 osób. Liczba nowych użytkowników systematycznie rośnie. Usługa daje wiele możliwości, a dzięki połączeniu jej z odczytem wodomierzy on-line (poprzez koncentratory) pomaga wykryć wyciek w instalacji wewnętrznej klienta.

Dzięki systemowi elektronicznej obsługi klienta wiele spraw można załatwić z pozycji swojego komputera lub telefonu komórkowego. Wystarczy:

1. Wejść na stronę swns.pl

2. Kliknąć ikonkę e-BOK

3. Zarejestrować się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.

Korzystając z usługi e-BOK klient zyskuje m.in.:

• szybki dostęp do informacji związanych z rozliczeniami,

• elektroniczne płatności,

• bieżące informacje o awariach i planowych wyłączeniach wody,

• powiadomienie SMS o nadmiernym zużyciu wody (podejrzenie awarii).

Dodatkowo w zakładce „sprawy” można wybrać opcję miesięcznych (zamiast kwartalnych) rozliczeń z przedsiębiorstwem.

Więcej informacji można uzyskać pod numerami telefonów: 18 41 41 228, 18 41 41 216, 18 41 41 217.

(materiał promocyjny)
Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj