Strona główna Wiadomości

Wybory 2018. Kandydaci i komitety w mediach społecznościowych

4 września sprawdziliśmy, ilu „fanów” mają profile kandydatów w wyborach lub komitetów wyborczych w mediach społecznościowych. Wybory 2018. Strony www i media społecznościowe kandydatów na prezydenta Tuż przed wyborami 21 października sprawdzamy, ilu zwolenników przybyło im na „fanpejdżach” serwisu Facebook.

Pod uwagę braliśmy tylko ilość polubień w trakcie 6 tygodni kampanii. Nie badaliśmy aktywności ani interakcji. pod uwagę wzięliśmy strony kandydatów, ich komitetów lub wspólne fan page.

Reklama

W liczbach bezwzględnych liderami są Koalicja Nowosądecka (lubi ich 2111 osób), Leszek Zegzda (1431 polubień) oraz Krzysztof Głuc (1210). Dwie pierwsze strony prowadzone są od wielu lat.

Jeśli chodzi o przyrost fanów wyrażony ilościowo, to najlepiej wypada Iwona Mularczyk, która w dniu pierwszego sprawdzania profili na Facebook`u… jeszcze go tam nie miała (posługiwała się tylko prywatnym kontem). Jednak kilka dni później zdecydowała się założyć fanpage. W związku z tym przez 6 tygodni przybyło jej 1059 zwolenników. 823 „fanów” pozyskał Krzysztof Głuc, a 798 – Koalicja Nowosądecka Ludomira Handzla.

Jeśli obliczymy procentowy przyrost polubień na Facebook`u, to liderem jest Jerzy Gwiżdż – wzrost o 215,9% oraz Krzysztof Głuc – 212%.

Kandydaci i komitety w mediach społecznościowych  Nowy Sącz

(iw)

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj